maandag 30 mei 2011

Allemaal vierkantjes.

Ben ik weer,





Nou, de titel van het bericht spreekt voor zich. Het papier is van Basic Grey, maar ben de naam kwijt. De kaart is heel simpel, ik heb het nog geprobeerd met roosjes erbij of andere bloemen, maar alles was te veel. De achtergrond is op zich al druk genoeg door de vierkantjes. De Tilda (die ik echt heel leuk vind omdat ze zo argeloos de beentjes over elkaar heeft) heb ik natuurlijk weer ingekleurd met mijn colorsoftpotloden. Ik vond het lastig om haar te laten zitten in de cirkel (op de rand vond ik niet leuk en kwamen de beentjes ook te laag uit), daarom heb ik een zwart lijntje getekend. De drie pareltjes rechtsboven maken het af. Het cardstock dat ik heb gebruikt is Rose Embroidery en French Roast van Color Core en zacht geel van Papicolor.


Binnenkort hoop ik jullie de boekkaart te kunnen laten zien die ik afgelopen vrijdag op de workshop heb gemaakt. Wat is dat gaaf om te doen en hij wordt zó leuk!!!!! We waren met 4 dames en 1 man en stuk voor stuk werden de boekkaarten geweldig, dankzij de goede uitleg van Nathalie. Iedereen was heel relaxed bezig en daar kregen we ook de tijd voor omdat we bij elke stap wachtte tot iedereen klaar was. Ik heb echt een top ochtend gehad!!!


Tot gauw, groetjes Carmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten