donderdag 5 mei 2011

Ladenkastje van 4 lucifer doosjes ...



Hallo allemaal ,


Vanavond heb ik van 4 grote lucifer doosjes een ladenkastje gemaakt.

Ik heb alles beplakt en daarna opgepimpt .

Als knopjes op de laadjes heb ik split pennen gebruikt , de bloemen heb ik gekleurd met inkt .

Het papier aan de zijkanten heb ik bewerkt met een mal van/door de cuttlebug.

Alle randjes natuurlijk weer netjes afgewerkt met sticker randjes.

Ook de binnen kant van de laadjes heb ik netjes bekleed.

Het was veel werk , maar erg leuk om te doen.

Is weer eens even iets anders dan een kaart maken.

(ps , wel jammer dat de kleuren niet zo goed overkomen op deze foto's)


Tot snel weer !


Groetjes Angela







5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend tof zeg!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superdoosje, ik vind hem geweldig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk en origineel idee zeg, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m super mooi!! en de kleuren ook hoor. Echt 1 geheel!! Wauw!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen