maandag 30 mei 2011

Twee kaartjes.




Hallo allemaal,




Jullie hebben een hele tijd niets van mij gehoord, dat komt omdat het even niet echt lekker ging met mij. Nu ben ik er weer en heb ook weer inspiratie. Daarvan wil ik in dit bericht er twee laten zien:








Hier heb ik iets gebruikt wat we al héél lang kennen, maar wat in een nieuw jasje is gestoken: natuurlijk het werken met Lacé. 'Vroeger' vond ik het snijden heel lastig en ging het ook vaak verkeerd. Nu is het makkelijk: je haalt het door je stansmachine en vouwen maar. Voor de kaart heb ik Tilda papier gebruikt. De vlinders zijn een pons van Marthe Steward en de kaart heb ik afgewerkt met plakparels en de parelpen. De Magnolia is ingekleurd met mijn Derwent Colorsoftpotloden en uitgevaagd met geurloze terpentine.


Ik kan helaas maar 1 afbeelding per bericht plaatsen (heb gedaan wat ik kon), dus de volgende kaart laat ik in een ander berichtje zien.


Groetjes, Carmen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten