zondag 5 juni 2011

Boekkaart.

Hallo allemaal,


Met een half oog kijk ik naar de finale van Roland Garros. Helaas lijkt het erop dat mijn favoriet (Roger Federer) gaat verliezen.


Ik had jullie beloofd om de boekkaart die ik met de workshop had gemaakt hier zou laten zien. Nou was het handig als ik daar foto's van kon maken en zoals eerder vermeld ben ik daar geen ster in. Ben vandaag bij mijn man in de leer gegaan, tevens voor het verwerken van de foto's op de computer en jullie kunnen nu gaan genieten van het resultaat (ben zelf wel een beetje trots, zowel op de boekkaart als op de foto's).


























De foto's spreken voor zich denk ik. De laatste is een 3D plaatje dat op het vel nostalgische foto's zat dat ik voor de boekkaart heb gebruikt.



Zojuist heeft Roger Federer inderdaad verloren.



Fijne avond allemaal.



Groetjes, Carmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten