woensdag 29 juni 2011

Kleuren met Distress Inkt

Hallo allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ikzelf een creatie heb geplaatst. Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten, ik kom veel te veel tijd tekort om even lekker te fröbelen.

Pas geleden hadden we in de winkel een te gekke demonstratie over kleuren met Distress inkt, niet om stempel afdrukjes in te kleuren, maar om geweldige kleur combinaties te maken op bijvoorbeeld labeltjes. De demonstratie werd gegeven voor Jeannette Lambrechts, en dat deed ze geweldig!

Ik heb ook een poging gewaagd, en het is zo ontzetten leuk om te doen. Je weet van te voren echt niet hoe het eindresultaat eruit komt te zien.

Eerst heb ik de labeltjes (± 8,5 x 13cm) gemaakt van wit Cart-Us A4-karton (220gr).
Vervolgens stempelafdrukken gemaakt (van bijvoorbeeld vlinders) en daarna met Distress Ink & Ink blend tool inkt gaan aanbrengen in diverse kleuren.
Daarna heb ik de label door de Cuttlebug gehaald met een embosmal, en inkt aangebracht op het geëmboste (is dit nederlands?) gedeelte.
Op sommige labeltje heb ik accenten aangebracht met Ranger glossy accents.





Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Tot de volgende keer weer.


Groetjes,

Nathalie

1 opmerking: