vrijdag 3 juni 2011

Voor mijn vader ...


Hallo allemaal ,


10 juni is mijn vader jarig .... ik dacht wat kan je nou maken voor een man ?

Dit is het geworden ... een fles rode wijn met een zelf gemaakte doos er omheen .

Het patroon van de" wijn fles doos" staat in Scor-pal boekje 3.

Het geblokte papier wat ik heb gebruikt is van Rosa Dotje .

En het grijze lint is van Me to you .

De stempel is van de nieuwste collectie van Magnolia en heet "Cool Edwin".

Die heb ik weer ingekleurd met Distress Ink .

De gebruikte mallen heb ik gemaakt op de Cuttlebug en de takjes met de Matha Stewart pons.

En veder alles weer netjes afgewerkt .

Al deze spullen die ik gebruikt heb, kan je kopen bij La Conza !

Met de zelfde spullen wil ik er nog een kaart bij maken .... zodat het 1 geheel is .

Als die klaar is kom ik hem laten zien !

Fijn zonnig crea weekend allemaal !

Groetjes angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten