zondag 24 juli 2011

Aloha....



Hier ben ik weer ....

Wat doe je op een zondag met alleen maar , regen regen en regen ..................

Kaartjes maken natuurlijk !!

Vandaag heb ik een zomers kaartje gemaakt .

Ik heb een oude magnolia stempel gebruikt , hawaii Tilda en ingekleurd met Distress ink .

Het achtergrond papier met de kersjes er op is ook van magnolia .

Het groene vlak heb ik met een mal door de Cuttlebug gehaald en daarna bewerkt met een schuurmaatje.

De takjes en de vogel heb ik ook met de Cuttlebug gemaakt.

De bloemen die ik er op heb gedaan zijn van een oud bloemen deur gordijn (van xenos) , die heb ik helemaal uit elkaar gehaald en nu heb ik dus voor de rest van mn leven stoffen bloemen in alle kleuren hahaha... daar door heen heb ik gewoon bloemen stampertjes geprikt .

Net een echte hawaii bloem zo.

Ik hoop dat jullie nu ook nog een beetje zomer gevoel krijgen ondanks het weer in nederland.

Ik heb nog een hele leuke kaart gemaakt , maar die laat ik van de week zien !


Fijne zondag nog ..

Groetjes Angela


1 opmerking: