maandag 11 juli 2011

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Nu heb ik een kaart gemaakt voor mijn vader, hij wordt volgende week 71 jaar. Ik heb papier gebruikt uit dezelfde serie als de kaart die ik voor mijn neef maakte.




Helaas zit er een gele waas over de foto, maar ik hoop dat jullie toch een goed beeld krijgen. De stempel Happy Birthday is van Papermania en kocht ik vorige week bij Hobbyshop la Conza. Ik was heel enthousiasat aan de slag gegaan om de stempel op verschillende papiertjes te stempelen met de bedoeling de letters dan uit te knippen en op zijn plaats te plakken op een 'blanco' afdruk. Nu heb ik heel veel geduld, maar dit was een ramp. De grote letters dat ging nog wel, maar je hebt ook smalle en kleine stukjes.... Wat ik had heb ik maar weggegooid (ach, ik ben een paar uur lekker bezig geweest). Toen wilde ik het gaan kleuren met mijn Derwent Coloursoft, maar dat vond ik met de schaduw weer erg lastig. Toen bedacht ik dat ik het misschien ook zonder schaduw mooi in kon kleuren en dat is gelukt (wel gedoezeld).



Zoals jullie zien heb ik ook weer een hart gebruikt van de multimallen van Nellie Snellen en dit geembossed met een mal van Provocraft. De strook rood papier heb ik geponst met een pons van Martha Steward en alle randjes heb ik weer afgewerkt met de Distress inkt Walnut Stain. Van kant heb ik een strik gemaakt en de kaart verder afgewerkt met plakparels.



Fijne avond allemaal en tot de volgende keer.



Groetjes, Carmen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten