zaterdag 23 juli 2011

Doosje met zeepje.

Hallo allemaal,



Allereerst: Angela, en natuurlijk je man, van harte gefeliciteerd met jullie 8 jarig huwelijk. Nog heel veel goede jaren samen!!!! Voor de bloggers: jullie moeten even naar het vorige bericht om de taart die Angela gemaakt heeft te bewonderen!



Ik wil jullie een doosje laten zien dat ik gemaakt heb uit het laatste nieuwe boekje van Kitty Franken. het is een mooi duidelijk boek!





Ik heb gebruik gemaakt van het Tildapapier en de roosjes en de swirls zijn creatables. Het cardstock dat ik heb gebruikt is van Color Core.



Het zeepje dat erin zit heb ik in de vakantie in Manderscheid (Vulkaaneifel Duitsland) gekocht. Het is een rozenzeepje van natuurlijke materialen en ruikt heerlijk. Als je het doosje open doet komt een heerlijke geur je tegemoet.


Fijne zondag allemaal!


Lieve groetjes, Carmen.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk weggevertje. Erg mooi. Die roosjes passen ook perfect bij de stijl van het Tilda papier.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi hoor Carmen, en een leuk idee voor een aardigheidje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen