vrijdag 18 februari 2011

Even iets anders.

Hallo Bloglezers,


Ik vond het leuk om jullie nu een andere kant van mijn kaarten te laten zien. Het is een borduurkaart en omdat de lente in aantocht is, alhoewel het wel koud was vandaag, vond ik deze kaart wel passen (gisteren scheen tenslotte de zon en voelde het echt als lente). Ik heb naast het borduren ook de Cuttlebug gebruikt om de nestabillity uit te stanzen en te embossen. De vlinders zijn van een pons van Martha Steward.

Veel valt er verder eigenlijk niet over te zeggen, hij spreekt voor zich:


Natuurlijk buig ik mij ook nog verder over de taartstans, waar ik een paar dagen geleden een kaart van heb laten zien.

Enne.... Durvina, welkom!!!

Lieve groetjes, Carmen.

4 opmerkingen:

  1. Het is ook weleens leuk om te borduren. Alleen als je met scrapkaarten begonnen bent, komt er vaak weinig van. Maar het blijft mooi. Deze kaart is ook prachtig geworden.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een prachtige kaart zeg, mooi die paarse viooltjes zeg, het voorjaar straalt je tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carmen,

    Ziet er prachtig uit, en dank je voor je welkom bericht.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor om wat borduurkaarten tegen te komen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen