maandag 14 februari 2011

Taart, taart en nog een taart.

Hallo Bloglezers,



Na genoten te hebben van een lekker Valentijnsdiner (zelf gekookt) dacht ik: ik ga onze trouwe lezers/volgers nog eens wat laten zien. Zoals ik vorige week vertelde heb ik van Nathalie wat 'opdrachtmateriaal' meegekregen, te weten: een stans om taarten te maken, Color Core cardstock en designpapier.



De stans is nieuw in de winkel en je kunt er verschillende taarten mee maken: een verjaardagstaart in 2 lagen, een bruidstaart in 3 lagen, en zoals ik gedaan heb; gewoon 1 laag.



Zo ziet de kaart eruit als hij in elkaar zit:




Het karton dat ik heb gebruikt voor de kaart is de kleur Concerto. De taart is opgebouwd uit de kleuren wit, parelmoer, filling: zacht roze en de kaarsen zijn ook wit. De stempel Taart&Kadootjes is van Marianne Design en het design papier is van Rosa Dotje. Voor de scallop cirkel heb ik gebruik gemaakt van een Nestabillity.
Ik heb nog veel meer idee├źn met deze stans, dus er volgen nog meer kaarten.

Tot de vogende keer.
Lieve groetjes, Carmen.


4 opmerkingen: