woensdag 9 februari 2011

For You

Hallo bloglezers,



Ik vertelde jullie een paar dagen geleden al dat ik samen met een vriendin een kaart had gemaakt n.a.v een sketch. Ik heb de kaart afgemaakt en hier is het resultaat:

De bruine dubbele kaart is de kleur French Roast van Color Core. Het designpapier dat ik heb gebruikt komt van de Capella Paperpad van Basicgrey. Dit blok heeft designpapier met o.a. geweldige pastelkleurtjes. De bloemtjes zijn uitgestansd met de Cuttlebug en voozien van een zachtroze brad. De stempel is van magnolia en natuurlijik ingekleurd met mijn derwentpotloden (in het echt zijn de schaduwen beter te zien dan op de scan). De tekst 'for you' komt van de clearstampset Country Companians 'Lovers Lane'.

Toen ik vandaag in de winkel was kreeg ik wat 'opdrachtmateriaal' mee van Nathalie: een taartstans, karton en designpapier. Ik ga daar binnenkort mee aan de slag en ga jullie daar natuurlijk ook de resultaten van laten zien hier.

Tot de volgende kaart!!

Groetjes, Carmen

1 opmerking: