maandag 11 april 2011

Boekkaart

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op de heropening. Ik hoop dat als jullie in de buurt zijn een keertje langskomen, de koffie en thee staat altijd klaar.

Gelukkig is de hectische tijd van verhuizen achter de rug, en had ik zelf ook even de tijd om weer eens wat de freubelen.
Ik wilde al een tijdje een boekkaart maken, maar had nog niet echt de tijd gehad om een beschrijving op te zoeken.
In de laatste nieuwe Mijn Creatieve Hobby staat een duidelijke omschrijving, dus ben gelijk aan de slag gegaan.

Vrijdag avond was ik begonnen, maar met het in elkaar zetten had ik een fout gemaakt. Ik had het ook nog eens gelijmd met sneldrogende Tacky glue dus na twee uur freubelen kon ik het zo weggooien, echt gezellig was ik niet daarna.

Maar gisterenavond poging 2, en deze lukte gelukkig wel.
Dus hier mijn boekkaart.




De stempel die ik gebruikt heb is Tilda with lace jeans, en ik heb het ingekleurd met Aquamarkers. Het broekje heb ik weer met Paper piecing gedaan.
Aan de binnenkant heb ik de groene blaadjes voorzien van dauwdrupels.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Tot de volgende keer weer.


Groetjes,

Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten