woensdag 20 april 2011

Boekkaart



Deze Boekkaart is te bewonderen in de winkel van La Conza.
Ik heb deze speciaal voor hun gemaakt en vorige week tijdens mijn bezoekje aan hun gegeven.
Ik heb nog een paar werkjes van "mijn hand" daar gehouden.



De stempel die ik heb gebruikt is uit de nieuwste Magnolia collectie, en is hier te bestellen.
De hoekjes zijn gemaakt met een stans van Cuttlebug.
De swirl is gemaakt met een Doohickey van Magnolia.


Hier een close-up foto van de houten libelle die ook in de te winnen candy zit, als je mee wilt doen klik dan hier.


Hier de bloementoef, met de schattige kleine roosjes en de witte besjestak en de kralentak zijn van Magnolia.


En zo is de binnenkant geworden.
De boekkaart is gemaakt met papier van Rosa Dotje wat ook in de winkel van La Conza te koop is.


1 opmerking:

  1. Erg mooi zeg!
    Zie die boekkaarten nu wel vaker voorbij komen, maar nog geen werkbeschrijving gezien.
    Mooie kleuren trouwens!

    Erna

    BeantwoordenVerwijderen