vrijdag 22 april 2011

Spring time boekkaart ...

Hallo allemaal ,

Ook ik heb deze week een boekkaart gemaakt !
Inderdaad erg leuk om te doen !
Ik heb nieuwe en oude stempels gebruikt van Magnolia.


Aan de binnen kant heb ik een soort 3D schilderijtje gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Tilda.



Verder heb ik de Martha Stewart ponsen gebruikt en de OLBA tang .
De stempels heb ik ingekleurd met Distress ink.
Verder kan je natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt.
De werk beschrijving van "de boekkaart"staat in de MIJN CREATIEVE HOBBY nr 3-2011.

Ik wens jullie allemaal een creatieve zonnige pasen toe !!

Groetjes Angela

2 opmerkingen:

  1. wat een geweldige creatie heb je gemaakt zeg, heel erg schattig.

    Wens jou ook een super weekend toe en fijne paasdagen.

    lieve groetjes
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekkaart is dit geworden Angela.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen