donderdag 7 april 2011

Ook nieuwe Magnolia.

Hallo Bloggers,


Ook ik heb een kaart gemaakt met een schattige Magnolia uit de Butterfly serie:




Dit meisje is hier al een paar keer voorbij gekomen, maar ze is ook zo schattig..... Helaas komen de kleuren flets over. Ik heb geprobeerd om het aan te passen, maar na verschillende pogingen de moed opgegeven.


Ik heb gebruik gemaakt van het geweldige Tildapapier. De hartjes zijn van een multimal van Nellie Snellen. Een tijdje geleden had ik ergens vlinder embellishments gekocht en die vind ik hier wel erg leuk bij passen. Verder afgewerkt met een strikje van organzalint en pareltjes gezet met de perlenpen. De kleuren Color Core cardstock die ik heb gebruikt zijn Snowflake en Sunrise Orchid.


Met het 'afval' van de hartjes ben ik bezig een andere kaart te maken, en die hoop ik binnenkort hier te laten zien.


Hier schijnt lekker het zonnetje de woonkamer in, dus van hier uit voor iedereen: een vrolijke en zonnige dag toegewenst.


Groetjes, Carmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten