zondag 27 maart 2011

Diaraampje.

Hallo Bloggers, Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien waarop ik een diaraampje heb verwerkt:




Het designpapier dat ik heb gebruikt is van de Capella paperpad van Basicgrey. Het vogeltje is een nestabillity en het kantje ooit eens op de beurs gerkocht. De kleur cardstock French Roast is van Color Core.


Het diaraampje heb ik op papier geplakt en het papier daarna wat ruimer uitgeknipt. Eerst heb ik de hoekjes schuin afgeknipt en daarna het papier om het diaraampje gevouwen en vastgeplakt. Toen heb ik een kruis gesneden in het midden en alle ontstane driehoekjes ook omgevouwen en vastgeplakt. Toen heb ik er een design papiertje achter geplakt en het geheel op de kaart bevestigd met foamtape. het vogeltje mocht natuurlijk niet ontbreken en met de teksten: a little birdie told me (op de voorkant) en you're special (aan de binnenkant) heb ik de kaart afgemaakt.


Fijne zondag allemaal, ik lekker van de zon genieten.


Groetjes, Carmen.



2 opmerkingen:

  1. leuk!
    wat ik vooral een mooi detail vind is dat je achter het raampje een ander dessin papiertje hebt gedaan, maakt het helemaal af!

    Fijne avond,

    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is ie veel mooier :)

    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen