donderdag 17 maart 2011

Doosje




Hallo allemaal ,

Ik heb een doosje gemaakt op de scor-pal .
Daarvoor heb ik het Tilda papier gebruikt .
De randjes heb ik afgewerkt met een sticker randje .
Boven op natuurlijk weer een mooie Magnolia stempel , die heb ik ingekleurd met copic's.
De bloemen zijn van papier en de takjes van een Martha Stewart pons.
Het hartje is van een mal die op de cuttlebug kan , en de vlindertjes heb ik met de Olba tang gemaakt .
De diamantjes zijn plak steentjes.
Het doosje is leuk om cadeau te geven met een verjaardag , bijvoorbeeld met thee lichtjes er in of snoepjes enz.....
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden !!
Fijne dag !

Groetjes Angela

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig mooi doosje is dit. Ik vind dat Tilda papier zo mooi. En Tilda zelf ziet er ook weer schitterend uit.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen