donderdag 10 maart 2011

Paper piecing

Via via via (ik weet niet meer hoe en waar) kwam ik op een challange blog waar het paper piecing techniek gebruikt moest worden.
Ik had deze techniek al eens eerder gebruikt waar wist niet dat het paper piecing werd genoemd. Hierbij een link naar een filmpje op Youtube waar het wordt uitgelegd. 

Met een sketch van Fridaysketchersblog en de paper piecing techniek ben ik aan de slag gegaan, en dit is het resultaat.






Het papier wat ik gebruikt heb komt van marianne’s design - eline's paper bloc nursery girl. Wederom weer een stempel met embossingpoeder en föhn (het is een hele oude techniek maar hij blijft leuk). Een randpons van martha stewart. Met een perlen pen heb ik parels aangebracht. En natuurlijk weer een magnolia stempel waarvan ik het kroontje met veel stickles heb bewerkt.

 

Tot de volgende keer weer.

 

Groetjes,

  

Nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten