vrijdag 25 maart 2011

Ssst geniet ....




Hallo allemaal ,
Daar ben ik weer hahahah...
Ik heb een kaartje gemaakt met het nieuwe papier van Marianne design .
Eline's Old-Fashioned Nursery.
Daar op heb ik met creatable's gewerkt voor het hart en de randjes.
De stempel is van INKY impressions.
Verder heb ik weer de Martha Stewart ponsen gebruikt en sticker randjes voor de afwerking en natuurlijk bloemen .Ook de binnen kant heb ik bewerkt met het zelfde papier ,er zitten 8 verschillende dessins in een pakje , dus alles komt mooi bij elkaar.
Voor de meiden van La Conza is dit de laatste dag in de oude winkel.
Bij deze wil ik jullie nog even heel veel succes wensen met de verhuizing naar de nieuwe winkel , spannend !
Ik zie jullie 1 april weer in de nieuwe winkel , en dan neem ik iets ............. voor jullie mee !!hahaha ....
Groetjes Angela



Geen opmerkingen:

Een reactie posten