dinsdag 8 maart 2011

Ik geef je een roosje....

Lieve Allemaal,





Ik heb een kaart gemaakt met de clear stamps van Country Companions 'Lovers Lane'. Wat een schattige egeltjes en zo gedetaillerd! Deze keer heb ik de kaart ingekleurd met aquarelpotloden. Ik gebruik ze niet zo vaak, maar het was wel heel erg leuk om te doen:

Het papier dat ik heb gebruikt is uit de prachtige serie van Making Memories: J' tadore. De harten zijn een multimal van Nellie Snellen. De border is een pons van Martha Steward. De bloem is een Creatable evenals de takjes eronder. De takjes zijn een onderdeel van een vogel Creatable. De kaart heb ik verder afgewerkt met plakparels (het hart van de bloem en op de border). De hoekjes van het designpapier heb ik geponst met de 'billenpons'. De tekst komt van dezelfde clearstamp set als het egeltje.

Groetjes, Carmen.

1 opmerking:

  1. vind die egeltjes zo vreselijk schattig, echt heel erg lief. Mooi kaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen